Πίσω στα νέα
Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας 2015

Με αρθρόα συμμετοχή εκπροσώπων των μελών του Συνδέσμου, πραγματοποιήθηκε και η πρωτοχρονιάτικη κοπή πίτας του 2015.

Διαβάστε Επίσης

Στις 16 Μαΐου 2012 διεξήχθη το 1ο Συνέδριο του ΣΔΕΕ με θέμα “Δικηγορική Εξειδίκευση και Επαγγελματική Αποκατάσταση”.
Σας ευχαριστώ πολύ για την ομόφωνη τιμητική εκλογή μου στο αξίωμα του Προέδρου του «Συνδέσμου Δικηγορικών Εταιριών Ελλάδος».